THEX 23|24 – Thule Experience to pierwsza w historii Thule prestiżowa impreza, podczas której szwedzki producent zademonstrował wszystkie swoje nowe produkty, przy okazji pokazując uczestnikom, jak projektowane, produkowane i testowane są doskonałe bagażniki, boxy dachowe, akcesoria rowerowe, torby i inne rozwiązania transportowe. Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w owej imprezie, w towarzystwie ekipy polskich dziennikarzy z 7 czołowych mediów motoryzacyjnych, technologicznych, rowerowych i parentingowych.
Wyjazd do Szwecji składał się z dwóch kluczowych części – wizyty w mieście Hillerstorp w regionie Jönköping, gdzie mieści się najstarsza fabryka Thule oraz nowoczesne centrum testowe produktów firmy. Goście firmy mieli sposobność zwiedzić oba obiekty i porozmawiać ze specjalistami odpowiedzialnymi za najróżniejsze aspekty tworzenia i testowania produktów z logo Thule.
Clou wyjazdu był jednak THEX 23|24 – Thule Experience – czyli zorganizowana w unikalnym industrialnym obiekcie Lokstallarna w Malmo oficjalna premiera nowości Thule, podczas której na wybiegu prezentowane wszelkie szykowane do premier rynkowych produkty Thule. Pokazywali je w akcji ambasadorzy Thule, których na imprezie było ponad 40, w tym legenda surfingu Garrett McNamara z żona Nicole i dziećmi, legendarny przewodnik górski Apa Sherpa czy snowboardzistka freestyle i architekta, Maria Kuzma. Gościem specjalnym była legenda narciarstwa alpejskiego, Ingemar Stenmark – pierwszy w historii ambasador Thule.
Najnowsze produkty – w tym m.in. samochodowe foteliki dziecięce, namioty samochodowe, bagażniki dachowe czy nowe serie toreb – mieli również okazję oglądać goście z Polski. Wśród ponad 600 gości imprezy z całego świata znalazło się kilkudziesięciu dziennikarzy, z których największą grupę stanowili właśnie przedstawiciele polskich mediów, reprezentujący redakcje Autoblog.pl, Auto-Swiat.pl, MagazynBike.pl, Chip.pl, National Geographic Traveller, Magazyn T3 oraz Rodzice.pl.
Fueled by darkness – medialne wydarzenie gamingowe z okazji premiery dysków dla graczy WD_BLACK
W ramach ogólnoeuropejskiej trasy promocyjnej nowego dysku dla graczy największego producenta storage na świecie – Western Digital – zorganizowaliśmy wydarzenie dla polskich dziennikarzy i influencerów ze świata gier. Celem działania było zaprezentowanie opiniotwórczym postaciom „piekielnej” szybkości i możliwości nowego urządzenia.
Efekty
Wśród 25 redaktorów, graczy, blogerów i twórców treści gościliśmy przedstawicieli największych działów i redakcji gamingowych m.in. Komputer Świat, Benchmark, PurePC, Gram.pl oraz popularnych blogów Antyweb i Spidersweb. Podczas spotkania zaaranżowaliśmy także kilkanaście testów nowych produktów oraz zainspirowaliśmy serię recenzji dysków WD_BLACK.
Thanks for a successful event Tabasco - 100% attendance so that’s brilliant!
Opis eventu
Zorganizowaliśmy premierę nowych dysków dla graczy w formie wydarzenia gamingowego, które odbyło się w kultowym New Meta Bar w Warszawie. Wyselekcjonowaliśmy crème de la crème polskiej sceny gamingowej i … wszyscy przyjęli nasze zaproszenie. Zwieńczeniem prezentacji produktów był turniej gamingowy Unreal Tournament z atrakcyjnymi nagrodami w postaci nowych dysków.