Kampania Google Display Network (GDN) dla dysków dla graczy z serii WD_BLACK
10 różnych kampanii banerowych o zróżnicowanych treściach było jednocześnie prowadzonych na docelowych serwisach o tematyce technicznej, gamingowej, gadżetowej i fotograficznej. Po kliknięciu użytkownik był przenoszony na landing page, gdzie mógł się zapoznać z cechami wyróżniającymi produkty, wybrać model i przejść do ofert w sklepach online.
Cele kampanii
Przekierowanie użytkownika na landing page produktów z serii WD_BLACK, a następnie do wybranych sklepów online. Liczba przejść do sklepów była wyrażona w wartości bezwzględnej, procentowej (w stosunku do wszystkich sesji na landing page),
Zainteresowanie użytkowników produktem, oceniane według kryteriów: czas trwania sesji, liczba interakcji na stronie (uruchomienie filmu, zakładki, itp.),
Pozyskanie bazy IP użytkowników, którzy klikną w landing page.
Efekty (czas trwania kampanii: 2 miesiące)
Zasięg kampanii banerowej wśród użytkowników Internetu z grupy gracze osiągnął 1 mln UU,
Średni czas pozostawania na landing page wyniósł 3,5 minuty,
Konwersja (kliknięcie w link z landing page do karty produktu w sklepie online) wyniosła 13%, co przełożyło się na koszt 2 zł za osobę,
W wyniku kampanii GDN pozyskaliśmy w sklepach online 1 500 nowych klientów zainteresowanych produktami premium WD_BLACK.
W ramach kampanii byliśmy odpowiedzialni za: