Wprowadzenie na rynek mobilnej lampy fotograficznej Profoto C1/C1 Plus
Dla dystrybutora produktów Profoto przeprowadziliśmy kampanię informacyjną, anonsując w Internecie, mediach fotograficznych i magazynach lifestyle nową lampę fotograficzną do smartfonów.
Efekty
W wyniku naszych działań we współpracy z dziennikarzami w mediach ukazało się 20 artykułów opisujących nowy produkt w serwisach wysoko pozycjonowanych w wyszukiwarkach.
Łącznie zasięg informacji o premierowej lampie Profoto przekroczył 10 mln UU.
Wysoką skuteczność komunikacji potwierdziło żywe zainteresowanie dziennikarzy i fotografów – „ubocznym” skutkiem komunikatu prasowego było zaaranżowanie 9 recenzji i testów urządzenia – głównie w mediach foto, mobile oraz Apple.
Publikacje ukazały się m.in. w serwisach: Fotoblogia.pl, Fotopolis.pl, Optyczne.pl, Fotomaniak.pl, Spidersweb.pl, Antyweb.pl, iMagazine.pl, MyApple.pl, Appleworld.pl, Applemobile.pl, MójMac.pl, NTinteria.pl, Telepolis.pl, Benchmark.pl
W ramach projektu byliśmy odpowiedzialni za:
przygotowanie materiałów prasowych: komunikaty prasowe personalizowane były pod tematykę mediów,
dobór kluczowych mediów: gadżetowych, lifestyle, mobile, Apple i fotograficznych,
indywidualny mailing do dziennikarzy,
rozmowy telefonicznie z opiniotwórczymi redaktorami,
przygotowanie scenariuszy wykorzystania mobilnej lampy dla różnych użytkowników, które zostały opublikowane na serwisach foto, gadżetowych oraz podróżniczych,
rozmowy i prezentacja produktu „na żywo” fotografom, prowadzącymi własne blogi i media społecznościowe.