Popularyzowanie przyczepek rowerowych Thule Chariot poprzez ambasadorów i influencerów
Długofalowa współpraca (3 lata) ze znanymi aktorami, sportowcami i dziennikarzami miała na celu wykorzystanie wysokich zasięgów ich profili na Facebooku i Instagramie do prezentowania i promowania produktów z serii Thule Chariot – wielofunkcyjnych przyczepek sportowych dla aktywnych rodzin.
Efekty
W ciągu trzech lat realizowania projektu zaaranżowaliśmy kilkadziesiąt prezentacji Thule Chariot na profilach w serwisach społecznościowych znanych osób. W swoich kanałach social media swoje wrażeniami z używania przyczepek Thule prezentowali m.in. Dorota Czaja, Filip Chajzer, siostry Milena i Ilona Krawczyńskie (Siostry ADiHD), Agnieszka Sienkiewicz, Małgorzata Socha, Anna Starmach czy Anna Rogowska.
Zasięg postów, w których ambasadorzy i influencerzy prezentowali przyczepki z serii Thule Chariot przekroczył 5 mln użytkowników.
Większość współpracy odbywała się na zasadzie barteru, bazując na obserwacji życia wybranych osób w mediach i reagowania w momencie, w którym pojawiała się potrzeba korzystania z nowoczesnej, wielofunkcyjnej przyczepki sportowej.